After work

Efter att ha jobbat ett 13 timmars pass idag tyckte Micke vi skulle dra ner på Mousquet på en after work öl.
Förutom att jag ska jobba ett lika långt pass imorgon så var det skojj.
Emma följde med hon med :)
När det var dags att bege sig hemåt träffade vi två rastlösa poliser..

Jag: Ni har inget ärende till Stugsund så ni kan skjutsa hem mig? Fatta hur sjukt ont i fötterna jag har liksom å rumpan med!! man kan ju typ se avtrycket på pakethållaren från cykeln på mitt ass.

Polisen "tittar" ja,, jag ser det,, tycker ju faktist lite synd om dig,, förresten får man inte skjutsa på cykel

Jag: men hallåå,, jag har B körkort :D

ut kommer en blondin med minimal klänning,, och jag ser att han kollar in henne.

Jag: hörrööö,, sluta kolla, du jobbar ju!

Polisen: men jag måste titta runt på folket fall dom möjligtvis kan vara drogpåverkad, eller för berusad mm.

Jag: "utbrister" och det ser du på HENNES BEN?!, förresten är det dära lammkött för dig sådetså :P
Nää nu ska jag bege mig hemåt..

Polisen: ja gör det du,, jag ska in och ta en öl jag, ändå inte jag som kör :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0