Weekend in Oxford

Fredagen borjade tidigt... For tidigt... Horde therese tassade runt klockan 5 och tog en dusch...
Var bara kliva upp det.
Efter alla gjort sig ordning och packat klart var det bara att fara ner till arlanda.
Vinkade av therese o magnus runt 13 tiden,, och blev da ensam kvar..
Flygradd ar jag, men denna gang gick battre, forutom nar vi skulle landa..
jakla ont jag fick i vanster orat!! (fortfarande inte helt okej nu efter tre dagar) ,, gruvar mig redan infor nasta flygresa hem till sverige,, ajajajaj.

Akte vidare hem till David,, underbar kansla att vara tillbaka i England igen.
Bara att byta om och fixa makeupen.
Utgang i Oxford centret..Thirst,, en jattemyysig coctailbar.
Jag och therese tog det nagorlunda lugnt medans Magnus och David gjorde det motsatta..
Herreguud vilket rojj dom hade pa dansgolvet.

Lordagen stuntade vi i London,, vi unnade oss en valfortjant sovmorgon istallet.
Mot Reading,, shopping :D
Hem och gora oss klara for ater igen en utekvall.. Firade aven Adam som fyllde ar.
Halv sju satt vi pa bussen,, borjade med en pubrunda,, Lyckan var total nar jag och therese hittade ett stalle dar dom salde WKD blue,,, sa himla goda!!!
Fortsatte sedan mot nattklubben,,, bojade med kissbar,, men sen gick vi till stallet bredvid,, jattestort stalle.

Idag madde man skapligt nar man vaknade,, Jakla engelskman att vakna tidigt,,, nar man liksom far sova!!
Gjorde oss ordning och akte ner till Oxford centre for lite mera shopping...
Nar vi kom hem lirade vi lite wii dance och guitarr hero,, sen vart vi trotta och badde ut i vardagsrummet for att kolla pa en film,,, underbart!!

Blir en tidig kvall idag, imorgon maste vi upp tidigt for att skjutsa in therese o magnus till Heathrow for dom ska flyga tillbaka till sverige.. Vad fort denna helg har  gatt,,, for fort!!!!

kan inte lagga in mina bilder an,,sa jag far lagga in bilder till inlaggen pa efterhand nar jag kommer hem igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0