-Dinali girl-


                       
                                                       Yes, she is a Dinali girl now :)


Igår var jag riktigt taggad inför kvällens hårda pass av poledance.
Riktigt svettigt och jobbigt var det, men så himla roligt !!
Skakde rumpan i 2 timmar ;)
Idag ser jag mest ut som en smurf, jäklar vad blåmärken jag har överallt..
Längtar tills nästa pass... Så kul att man hittat något man verkligen vill göra, och det är himla bra träning.
Skönt att det snart är flyttdatum så man får komma in sig i nya lägenheten, kommer bli en egen stång hemma då :) wiiihoooo :)

                       


Efter passet så hämtade jag upp Emelie som skulle låna med bilen till Gävle.
Stannade till på Statiol för att tanka lite.
Kliver in och ser att det riktigt lyser i Emelies ögon.. Japp, dom har fått in Kinder choklad stavar.
När vi kommer fram till kassan höjer killen lite på ena ögonbrynet och tittar på Emelie..

Kassan: Det där är ju nästan missbruk..
Emelie: vadå?
Jonna: jahmen hon måste ju liksom ha minst 10st varje morgon annars tar hon sig inte ut sängen.
Emelie: Det här är du tyst om :)
Kassan: haha okej, men det är lugnt, jag har tystnadsplikt!
Jonna: sant, men inte han bakom oss..
(både jag o Emelie kastar bak våra huvud och spänner ögonen i han bakom)
Killen: va? jag hörde inget, bara 10 om dagen...
hahaaaa



Kommentarer
Postat av: mariana DG

gud va fin du e

2009-09-17 @ 23:48:32
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0