Söndag

Sovmorgon idag igen..
Klev upp och började ta itu med alla dessa lådor..
Nettan kom över och talade om att kaffet var klart :) Skönt med paus!
Donat hela dagen..

Jag och piiip var hem till bror och drack kaffe samt gå igenom lite saker.
På vägen hem stannade vi på coop och handlade lite ved. Åsså helt plöstligt släpper han vagnen, ser nervös ut, talar om att han måste handla hundmat, och löper iväg.
När vi kommer ut, sätter vi oss i bilen och jäkla snabbt man var hemma i  Stugsund. Rekordfart.
Han tittade i backspegeln och fick för sig att vi var förföljda och måste skaka av sig dom.
Haahaa herreguud, jag har inte skrattat så mkt på länge. Vilken rolig.
Under cover.

Malin har varit i Gävle och kom hem idag.
Så nu har vi åter igen tänt ljus i hela lägenheten, eldar i kakelugnen och bara myyser.

Lååångt ifrån klar hemma, står saker överallt, and so on. men tänkte ändå visa lite då jag vet att några är nyfikna.
Datumet på kameran är ännu inte rätt, måste be ngn tekniker hjälpa mig;)



     A corner of my livingroom..




Kakelugnen i vardagsrummet..





Kommentarer
Postat av: johanna & loke

mysigt & fint du har i ditt hem:-D



//johanna

2009-10-06 @ 23:21:28
URL: http://www.vardageniborg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Men HUR fint Jonna?! :) Jättefint! PUSS

2009-10-07 @ 15:10:08
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0