Poledance baby

Ikväll var det sista passet av nivå 1 i poledance.. Jisses vad dessa 7 veckorna har gått fort.
Fick även se vad man får lära sig i nivå 2, vilket var riktigt häftigt!
Så-fucking-klart jag anmälde mig :):)
Funderar lite på hur jag ska lyckas med det utan att slå ihjäl mig,, menmen så tänkte vi ju om tricken i 1an med.
Det ska det handlas skor med, jajjemän, här ska dansas i högsta möjliga klack, hur nu det ska gå till.
Jag kan ju knappt gå i klack liksom ;)
Sen ska det vara outfits med...

Här är en outfit jag tycker är grymt snygg från www.ingelita.se





Dessa skor tyckte jag var hur söt som helst och dom kommer från www.skobutiken.se






Får se om jag beställer detta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0