@ nya lägenheten

Andra natten i nya lägenheten nu.
Riktigt trött och slut i kroppen just nu.. Igår kl 18 fick jag nycklarna så då började vi köra lite grejjer..
Fortsatte idag med förråd ( mitt nya ligger på vinden och jag har tydligen mkt saker ) vilket gjorde oss alla riktigt trötta.. Sen fortsatte jag med urstädningen. Nu är det äntligen klart. Känns så himla skönt.
Men här ser det ut som ett bombnedslag. Var kommer alla prylar ifrån?
Finns att göra. imorgon.
Jag och Malin har premiär-eldat i kakelugnen, tänt ljus o haft en riktigt myysig fredagskväll, och det var vi verkligen värda efter all slit!
Barnen somnade tidigt, även dom var riktigt trötta.
Vi flyttade även ur Malin dom senaste 3 dagarna.. så vi har varit tiktigt effektiva.
Bror o hans tjej kom på kaffe mitt i röran idag.. Första dom sa när dom kom in var att det här är verkligen din stil.
Och ja det är det verkligen. Högt i tak, höga golvlister, gamla slitna trägolv och kakelugnar. Me like. Alot!
Ska bli sååå kul att börja pynta :)
Måste även göra some shopping!

Jag och Mats ska åka och lämna tillbaka släpvagen till Rebecca.
Åker förbi ett jättesött hus..
Jonna: Ååå, titta va fiiint.
Mats: Ja, verkligen. Där bor det danskar.
Jonna: jaha, gör det, och och hur vet du det?
Mats: För att dom har norska flaggan såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0