Stockholm baby

Japp på Lördagen tog jag med mig Rebecca och for till stockholm.
Skulle ju liksom ändå hämta Emelie på arlanda på söndagen..
Kom dit ganska sent men lyckades ta mig till gamla stan och hälsa lite fort på Danne som var på Cattelin.
Men därifrån blev det lite krångligare att ta sig till motorvägen, hamnde iallfall uppe på slottet med missnöjda vakter, såg nog allt att dom viftade med sina gevär och då stampade jag lite extra på gasen och låste dörrarna :P
Tror nog inte man skulle köra där kanske..
Hann även med att krama om Ekis och ta en cigg med honom. kulkul













Söndagen brummade vi ut till Sollentuna för att hälsa på Björn lite.
Haha alltid lika rolig han.. Vi drack massa the och pratade skit :P
Jag som är sååå duktig hade faktiskt denna gång tagit med mig kameran ( klart man ska dokumentera liksom) men minneskortet låg minsann kvar hemma i laptopen. Smart Jonna!
Så tog lite kamerabilder istället, ska lägga upp dom sedan.
Fick även bild på Björns tatto dom han fixat på ryggen, snyggt sörrö!







Vid Arlanda fick jag en dunkade huvudvärk som var oskönt.
Emelie knöt min scarf runt huvudet så jag såg ut som en taliban haha.
Dock skönt tryck mot huvudet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0