Måndag

Emelies son William ska bo hos mig några dagar då hon är på semester i Egypten.
Tänkte skriva ner lite vad vi gör om dagarna så hon kan titta på internetcafét och se att allt är kanon med lillkillen :D

Igår när jag hämtade William hos hans pappa sprang han mot mig och talade om att han skulle bo hos Jonna för mamma var i Egypten ifall jag hade glömt det :P
Somnade som en stock vid 19.30 och eftersom han var så trött så vaknade han inte en endaste gång på natten.
Vaknade pigg o glad vid 6.30 imorse och var hungrig så då klev vi upp och åt frukost.
När mikkis kom hem från skolan var vi redan ute så Wille sprang till henne och talade om att vi skulle ner på stan.
Sagt och gjort, var ner på bibblan då Mikkis skulle låna nya böcker.
Då lekte Wille i stora båten o Rebecca läste bok för honom, sen gick vi vidare till lekparken där han sprang o lekte överallt..!
Sen vart vi hungrig så vi åkte hem och lagade middag. Hungig som en varg var han och åt upp allt (!!)
Efter maten ville han se Anki & Pytte filmen så klart han fick göra det.
Mikkis och Melissa ska ut med han i lekparken en stund innan kvällsmyys i soffan.
Ska nämligen se Bolibompa och äta chokladpudding :)
Sen blir det kvällsfika och sängen.
Ingen napp på hela dagen =)

Imorgon är det nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0