What a night

Ikväll var det tjejfest hemma hos syster, där min kamera låg i väskan..
Satt ute och pratade om massa tabbar haha.

Sofie:
- Ja vi satt och pratade när hon berättade att hon hade löstuttar, jahmen titta då *viftade med den* och då flög den ner på grannes balkong liksom.. Jaa så jag var ju tvungen att springa ner och knacka på.. Eeeh,, hej min kompis tappade sin löstutte på din balkong, så jag måste hämta den =)

VI har ju stockholmsbesök med, Carro. Hon är magdansös så vi andra försökte hålla tempot ;)

Vidare ner på stan där jag och Emelie bara var tvungna att åka karusell haha, riktigt skön var den :)
Och självklart behövde så fina damer som vi inte betala,, men vi orkade inte åka mer,tack ändå ;)

Gick vidare mot Statt, där det var helt okej med folk,, dock Black Ingvars var där, men kvällen vart najs ändå.
Dj Magnus behövs verkligen bytas ut, jäkla skitmusik!
Men vi skakade på höfterna och sket i vilket ändå;)

Träffade söta Sara där inne med =) Den tjejen rocka loss rejält hon :D
Man blir så glad av henne, det lyser om henne och hon sprider positiv energi =)
Älskar dig gumman<3

Fyllemat på Kalles..såklart..
Och självklart var det en jäkla kö.
Bakom oss hade vi en riktigt jobbig jävel asså..
Jiddrade bra länge med han...

- Har du senap i arslet eller??? Haaahaaa

Nu ligger vi äntligen i sängen och ska strax sova.. Har riktigt ont i fötterna just nu :(

Okej,, bjuder på några bilder då =)
















Tack tjejer för en trevlig kväll =)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0