Weekend

Igår ringde Mattias och frågade om jag ville låna Molly över natten, och jag blev superglad :)
Längesedan nu, så det var underbart att spendera tid med henne :)
Igår kom även Emma & Joleen och ska spendera några dagar hemma hos mig :)
Hon bor ju i Strömstad nu så vi ses ju inte så ofta..
Sist jag såg Joleen kunde hon knappt sitta själv och nu springer hon och pratar för fullt...
Imorgon bestämde vi oss för att åka till Gävle och kika lite i butiker, bla Ikea.
Så vi fick låna Mattias bil, jättesnällt!
Min ögonsten Molly ska sova över en natt till<3
Såå myysigt att ha henne i sängen o gosa på kvällarna... Min lilla bäbis :)

Nu ska vi lägga oss... Godnatt!

Bäbis sover....


Bejbii smakar grädde...


Hälsar på Råttan...


Joleen



Melker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0