The day...

Idag har Erika varit hit och hälsat på...
Jätteroligt att träffa henne igen, det var ju ett tag sedan nu.
Kom överens om att vi måste ta och ses oftare :)
Hon hade besökt en spådam och jag hade kommit på tal vid några tillfällen.
Så hon fick föra budskapet vidare till mig, och det tackar jag för.
Jag vill också gå å spå mig, men det blir liksom aldrig av..
Någon som vill följa med?

Pratade nyss med Nettan i telefonen och gratulerar Frida till hennes son.
Nettans citat: - Ja men nerven låg utanför kroppen!!
Det förklarar nettans nervositet medans Frida låg under förlossningen :)
Hon skulle ta en promenad med Akillez så dom skulle titta in, å vad jag längtar att få se han, Nettan talade om att han hade blivit en stor kille nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0