Suck

Har varit i Gävle och hjälpt Emelie att flytta. Så det har varit fullt upp med andra ord.
På hemvägen möter jag en vit bil med en kamera på taket och självklart så knäppte den på mig,
åååååå suck. Hur dyrt kommer detta att bli? Kommer kortet ryka? fan,fan,fan!
Min vanliga tur....
Ringde pappa och skulle beklaga mig men han hade ju inte tid och lyssna han inte.

Jag: Pappa jag har blivit tagen med hastighetskamera.. en på ett biltak...
Pappa: Ååå nu kommer det in värsta puman här inne på fiket!
Jag: Men pappa...
Pappa: Jag måste kolla mig i spegeln nu ja..
Jag: men hallå, kan du sluta flirta, sitter ju här och behöver sympati liksom...
Pappa: *helt ointresserad* Ja men pappa är på din sida, men fan va snygg hon var då....
Jag: suck!
Pappa: Ja men vadå, kamera på taket? Men nu kommer hon igen ojojoj! *skrattar* pappa är gubbsjuk.
Jag: VA!?! men guud hur gammal är hon??
Pappa: ja hon är säkert inte mer än 50.
Jag: haha! jaja, hörs senare då....


Nu ska jag dricka lite kaffe, återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: lisa

sv: du laddar bara ner picasa 3, sök på google. dert är gratis så hittar dud et i programmet :)

2009-03-01 @ 21:05:06
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0