Reality...

Just nu ligger jag nedbäddad i sängen och ska fortsätta läsa i boken: Snälla pappa,nej.
En verklighetsbaserad och gripande historia.
En omnämnd liknande historia finns i boken som heter: Pojken som kallas det.
Man sitter och spottar och svär och gråten är nära när man läser dennna FRUKTANSVÄRDA tortyr men ändå kan man inte sluta läsa.
Där kan jag citera författaren: Antingen väljer man att blunda för det, eller också tar man ett modigt steg framåt och delar deras stunder från deras förflutna.
Hur som helst så har man ändå vetenskapen om att sådant faktiskt existerar, skrämmande men sant.
Detta är några av dom saker som gör mig så FRUKTANSVÄRT ARG. Pedofiler, misshandel,tortyr och sexuella övergrepp.
Kan helt enkelt INTE förstå att vissa inte har den "spärren" och att ha samvete till dyliga agerande.
Helt absurt, och straffen för detta tycker jag ska bli enormt MYCKET strängare! 


- Back to reading.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0