Mannen som talar med tuttar...

Min ögonsten Molly ska sova över inatt, å vad myysigt det ska bli !
Min egna nallebjörn..Hon är bäst!
Vi åkte hem till Rebeka och hälsade på, en liten natt-tripp så här när man inte kan sova.,
Jerry var här och hälsade på han med, oj kan inte komma ihåg hur många år sedan sist man träffade han..
Här har det blivit en massa skratt ikväll, ojojoj... :)

Något roligt fick man iallafalll höra, mannen som talar med tuttar, hehe.
Rebeka : - Ja, det föll alltid så där naturligt, det slog aldrig fel..
Jonna: *skrattar så jag får chippa efter andan*
Ja så är det ju.. höhöhö

Sen har vi ju Salt-amor med, hahaha...
För det är ju såhär, kärleksamor skjuter kärlekspilar på en, och vips blir man kär och lever lyckligt i alla sina dagar.
Men varken jag eller Rebeka har lyckats träffa på honom ännu, däremot hans onda bror Salt-Amor som kommer när man är olyckligt kär med saltkaret i högsta högg och sprider salt i såret, för ska det göra ont så ska det väl ändå kännas rejält!! Den jävleln har vi båda stött på, alldeles för ofta, så nu tänker vi byta adress och vara anonym, och knackar han på så tänker vi inte öppna nå mer,för nu har vi fått nog. AMEN

Dags för en till ciggis nu... hejdåhejdå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0