Irreterande telefonförsäljare !!!

Idag när jag var och handlade så självklart på samma ställe står det riktigt irreterande telefonförsäljare,suck.

Försäljare: Damen, kom hit.
Jag: Men nää...
Försäljare: Joo! (Springer ikapp mig)
Jag: men suck!
Försäljare: Det här är riktigt bra..
Jag: men jag vill inte. Halebop funkar skitbra för mig.
Fösäljare: men när köpte du mobil senast, haha.
Jag: Meeh, det är inget fel på den här!
Försäljare: (anger ett supererbjudande)
Jag: Njää, jag vill inte..!!
Försäljare: Men ok, då gör vi så här, jag låser upp den åt dig gratis, du kan använda den gamla att ringa för månaspotten blablabla.
Jag: men fan vad irreterande ni är då!
Fösäljare: men sluta, det här blir ju skitbra. (ger mig pennan)
Jag: suck!
Spänner ögonen i varandra o blänger en aning irreterande medans vi gör affär.
Försäljare: du kommer inte ångra dig, fixade ju riktigt mycket åt dig nu så nu ska du vara nöjd... :)
Jag: mumlar förbannat och går därifrån.


Haha, men telefonen är ju jättesöt, och jag fick ju faktiskt ett riktigt bra erbjudande :)




Fast min telefon går mer i rött, istället för blått som på den här bilden.. (där vid knappsatsen och W märket..

Kommentarer
Postat av: Erika

Tjena tejen!

Ja visst är de dryga som fan.... lyssnar fan inte nå på vad man säger....

borde ses någon dag.... var o spådde mig hos en spådam och du kom på tal (tror det var dig hon menade) snacka lite om det.....

kramar

2009-03-16 @ 22:40:31
URL: http://hippieerikagirl.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaa. så jobbigt.

men det gör inget så länge man blir nöjd...

En gång lurade dom på mig ett abonnemang på fast pris 599 kronor i två år..... tror du jag ångrade mig? :P

2009-04-09 @ 10:04:10
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Dashne

Synd bara att TRE har så förbannat taskig mottagning inorr om uppsala :) , för jag kan ju tänka mig att det är TRE du handlat av :P

2009-04-21 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0