Hej Lördag.

Vaknade 06.15 och v ar jättepigg, kikade ut och tyckte det såg såå konstigt ut ute, var solen på väg upp eller ner?
Kollar klockan, 6.15, oj är det morgon eller kväll? hmm...
GIck och la mig igen, det är ju iallafall lördag. Vaknade upp igen kl 8.00 och så klev man upp och duschade och åt frukost,myys...
Gjorde mig ordning och åkte ut till Elin och hälsade på, på hemvägen droppade jag in hos Anna och örjan på en kaffe i deras inglasade altan, jättemyysigt.
Efter maten åke jag till Madde som det var evigheter sedan man träffade, även Erika kom dit.
Sen innan jag åkte hem bestämde jag o Erika oss för att kika ut till Rebeka en sväng.


Nu sitter jag hemma och funderar på vad man ska hitta på å göra.
Vad gör ni på en lördagskväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0