Stockholm =)

Jag och Emelie åkte ner till Stockholm idag..
Så nu sitter vi hemma hos Ekis i Nacka.
Tog bilen in till stan och kikade lite, Ekis fick agera tourguide :)
Sååå myysigt här i Stockholm,, blir såå lugn och glad när man kommer ner =)
Väl hemma i Nacka igen tog jag o Ekis en drink för att relaxa lite medans en trött Emelie ville sova..
Imorgon blir det inte sovmorgon inte, träffa upp Carro inne i stan tidigt sen blir det Monday bar Black & White kryssning !!!
Såååå naaaajs :D
Dessvärre var det lite storm här tidigare o det skulle bli värre, och det känns inte ok kan jag ju säga.
Men lite storm, det är ju inga konstigheter haha.
Här kommer det lite egobilder ;)











Medans jag sitter och lägger upp bilder påstår Ekis att han inte är fräsch, alltså inte ok att lägga ut dessa bilder, max 2 liksom.. Haha

Ekis: Nu har du förlorat en besökare, hur känns det???
Jonna: Inga kostigheter, haaahaaa :D





Kommentarer
Postat av: Elin

Han var finare när han var blond, kan jag tycka då..

2009-06-04 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0