Världens bästa Nettan


Du lagar god mat också :)
Världens finaste tjej som får mig att må bra.
Massor av glad att jag har dig gumman!!!
Du är bäst!!
Looooooooooove you <3 <3 <3


Du är min vän....

Du är min klippa,
dig kan jag alltid luta mig mot.
Du är min stjärna,
du leder mig när jag är vilsen.
Du är min hjälpande hand,
du finns alltid där för mig.

Du är min sol,
du får mig att le.
Du är min detektiv,
du ser om något är fel.

Du är min vakthund,
du gör mig trygg.

Du är min andra halva,
du gör mig hel.

Du är min vän,
dig kommer jag alltid vara rädd om.

Citerat av: Josefin ståhl




Kommentarer
Postat av: Nettiiz

Nämen Jonna, nu blir jag röd i ansiktet : O haha!

Love you tooo

2009-01-15 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0