Something about English..

Idag var jag och hälsade på Sara i marma, melker (turtle) har blivit såå stor.!
Danny, hennes nu pojkvänn var också där..
Han var hur rolig som helst... Syndes på Sara att hon mår bra, det bara lyser om henne!
Och det måste jag säga that im just loooove english, sounds so good!
Även fast min engelska suger så ska den tränas upp!
Förstår hur bra som helst, men när det kommer till att tala själv så stalkar man sig lätt.
Sara åker väl dit snart kan jag tänka mig :)
Men en sak är säker, Jonna ska med på en tripp sedan hon med :)
Vilken upplevelse! Disneyland, Disneyworld... Och palmer :O
Sen att bada med delfiner, något jag alltid drömt om, det ska göras... någongång :)
På lördag ska vi dricka lite öl iallfall och gå utoch dansa :)
Då får Danny det roligt iallafall, när jag är full så TROR jag nämligen att jag är bäst på allt, och engelska kommer ni få höra då, haha! Och tror ni den blir schnygg?
Sara pratar hela tiden, blir lätt svengelska när hon ska prata svenska nu, tihi.

I februari blir det moore-fest i sthlm. mingel-mingel :)
I april planeras det för en ny fjällstripp, kanon!

Akillez my man ska sova här inatt, Nettson är på jobbintervju i Gävle hon.
Håller tumarna för dig gumman, love you!

Mat på spisen, använder mina kreaktiva sida idag och ska laga EGET dillkött med morötter, samt potatis.

Återkommer!

Magnus och Azad var hit på kaffe, dom håller på å packar för Magnus ska flytta.
Han har nämligen en VIT kökssoffa och en VIT blomlåda som jag ska inkassera ihelgen, kanon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0