nattuggla vs morgontupp

Här sitter jag och är typ hur vaken som helst :D
Funderar på om man skulle ta och kunna bli lite trött snart, det vore ju bra!
Vaknade idag av att någon flåsade mig i örat...
Hmm är det Full-som-en-kastrull-Nettan kanske ? 
*intar boxnings-posen och är beredd på att veva*  [Läses med en nypa salt]
Vänder mig om och där ligger ju Akillez, haahaa.
Sen kom Micke & Tomas på kaffe....
Åker ut till Nettans mamma för en påtår, där ringer Magnus så vi tar största möjliga klunk och bilar hem för att brygga mer kaffe.
Efter kaffet så skulle man ju lika gärna kuna köra en quiss liksom på vilka som låg i min säng.
Inte var det jag iallafall :D
Efter ett majoritetsbeslut så blev det PIZZA :)

Jonna betalar maten.....
Kassan: Ja, det vart 370kr
Jonna: meen billigt !?!
Kassan: Nä fan vad dyrt det har blivit :o
Jonna: Aa det är typ ett par nya skor, syyynd :)

Sen bilade vi vidare till Magnus och drack kaffe, haha och kikade på film, sensless.

Jonna: Du nu är det såhär att det finns en grym will smith kopia i Sverige
Nettan: Ööh will smith är inte med i den här filmen
Jonna: Nähää


Hur som helst är den filmen lika bra varje gång man ser den :D
Undrar starkt på hur många som fundera på om Jonna va nykter idag då?
Pratat nonstopp idag och samtidigt något trött så allt vart bara roligt :D
Men den bjur jag på ;-)


   

  
Maddsen & Magnus tog sig ett powernap efter maten.. Akillez blev trött han med.

 
Fan vilken stor lägenhet jag har helt plötsligt!
Funderar starkt på om jag ska behöva sätta upp en väjningsskylt i hallen.
(något smidigare än att bygga rondell)
För det första så krockade Nettan och Mikaela som båda kom från varsit håll och hade tydligen lika bråttomt båda två...

Sen idag befann jag mig i sovrummet och skulle leta efter Nettan..
Går mot köket, nähä där är hon inte heller...
Samtidigt har Nettan vart på toa och ska leta efter Jonna.
Hon går till sovrummet, nähä ingen Jonna här... Mot köket då..
Sen i dörrposten kommer båda i bestämd takt och vart förskräckligt rädda.
Det måste ha sett helt annat än snyggt ut det, haaha.
Men helt allvarligt, hur fan kunde vi bara missa varann i hallen liksom?


Nettan<3
Att finna en vän kan vara svårt,
denne kan stå där när livet känns svårt.
Det kan dröja månader och år,
men tillslut din vän där står.
Din vän hjälper med tro och med hopp,
säger dig näf det är nog när det är stopp.
Hjälper dig att finna glädje när du sörjer när du saknar,
finns i dina tankar när du vaknar.
Du är en vän som hjälpt mig har,
du är en sån jag vill ha kvar.
Jag finnes den dag du dig ensam känner,
hoppas vi alltid kommer vara vänner.

Du är en ängel gumman!
Det finns inte många som du.
Vet inte hur jag ska beskriva..
Dina kommentarer, dina tokerier.... Haahaa :)
Tok gör som tok sa... Tihi :)
sluta aldrig vara du!!

Du vet precis vad jag behöver, tack tack:)

Kram på dig vännen!!


Bjuder på ett till citat:
-Jaa, men så tänkte jag att det får bära eller brista.
Är det poliskontroll så är det, men hem ska hon!! :D

Nää men gott folk, ska man ta och brygga lite kaffe kanske?
Meningslöst att lägga sig nu när klockan är så pass mkt iaf.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack så jätte mkt gumman.

Jag måste säga desamma till dig...

Det värmde <3 O jag lovar att jag ALDRIG kommer sluta vara jag, inte en changs =)

Och du, våga visa vem du igentligen är du också o lev som du vill göra!

Dom senaste dagarna har vi ju faktiskt sett en jätte glad och framåt jonna. Fortsätt så! Då finns de ingenting som skär fotknölarna av dig mer. Då komme du alltid stå stabilt. Men skulle du falla, reser jag dig igen....

2009-01-05 @ 12:58:25
Postat av: malin

ta bort min dikt jonna... den va till dig!

2009-01-07 @ 03:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0