Jonna är kreaktiv...

Heej...
Idag vaknade jag upp lite väl sent kanske... Att man inte sover på nätterna....
Vaknade upp mysigt iallafall :)
Just nu sitter jag uppe hos Nettan... Har precis druckit te...
Tittar nu på hennes vardagsrumsfönster med en nöjd blick... Jajjemän, Jonna har varit i farten och pyntat...
Bytt gardiner åt henne i köket och vardagsrummet och pyntat fint i fönstren...
Vart jättefint!!...
Tänk om lite av min kreaktivitet kunde uppenbarad hemma också...
Sen bjöd hon på god mat som vanligt :)
Parmiddag på tre vart det, haha Fredrik fick väl vara med han också då...
Myys-faktorn är hög nu... Mörkt ute och levande ljus överallt... Riktig  skön musik är det också...
Får mig att tänka på en viss person :)
Nää om man är snäll nu kanske man får lite massage av fröken Nettson..
Återkommer...
- Förresten om det är någon teknisk människa som läser detta, hur videobloggar man????


"Det bästa sättet att förutsäga framtiden är att skapa den"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0