jaha

Heeej :)
Nyss hemkommen.. Har varit och kikat när Mange bytt bromsar på bilen hans.
Åsså skulle han skjutsa hem en väldigt full Pontus Wiklund...
Pontus kliver in i bilen och sägger men Jonna det var inte igår.. Nu vart jag förvånad när du hade med dig Jonna..

Pontus: Vet du att jag pratar om dig fortfarande..
Jonna: va?
Pontus: Ja, du har något speciellt!
Jonna: Hahaa va?
Pontus: Jonna och jag har något speciellt tillsammans.
Jonna: Skrattar, ööö?
(Har inte pratat med killen sen typ 1994 haha och då var vi tydligen ihop och pussades på ungdomsgården i Sandarne.)
Pontus: Jonna har sååå fina runda bröst...
Jonna: Hahahaaha (Hade jag bröst när jag var 10? hmmm)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0