Jag är häftigast...

Beep beep...
Fick nyss ett sms på telefonen där det börjar med Hej toppentjejen :D
Vi ska tydligen skåla för männen som har oss, förlorarna som hade oss och de lyckliga som får möta oss..
Detta sms sänds bara till dom bästa och jag är såklart en av dom utvalda :D
Jag räknas som häftig... :-)
Detta var alltså ett kedjesms som jag får jobbiga konsekvenser för om jag skulle bryta..
Jag riskerar alltså 10 år med hängmage, försvinnande hår, hängröv, potensvikt, oönskad hårväxt och väldigt lite sex.

SYYYND!!!!

Avslutande var ändå gott, önskas ett gott nytt 2009.

Joo, en sak till... Alla ni som läser detta blir drabbad ;-)
Våga inte bryta ett kedjesms, haahaa...

..Såvida ni inte redan är träningsnarkomaner, hårigt femenin och har en nymfoman till partner :-)
GOTT NYTT 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Nettzzon

meeen uppdat meeeraaaa :D

2009-01-08 @ 01:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0