H A N D E L S B A N K E N

Jaha, då står jag i bankomatkön för att hämta ut pengar...
Jag trycker in kortet och trycker in min pinkod följt av beloppet.
Men vad händer!?!
Dom bestaltar MITT bankomatkort...
Vaa faan tänkte jag och kliver in på kontoret..

Jonna: Ni har bestulit mitt bankomatkort..
Kassan: trycker på datan.. Jaha var det förra veckan eller?
Jonna: Nää för typ EN sekund sedan
Kassan: jaha.. Men det står här att kontot har blivit övertrasserat några gånger.
Jonna: ja men är det mitt fel om företagen inte drar pengarna på en gång eller?
Kassan: Nej..
Jonna: Just det *står å stampar*
Kassan: Men så är det.. Du får ta ut pengar här hädanefter
Jonna: Glöm det, jag tänker byta bank
Kassan.. Meeen
Jonna: Jo det det tänker jag göra, så det så.
Jonna: Förresten, tänker jag ta ut pengar nu bara för att jag MÅSTE!
Kassan: Okej..
Jonna: Tack för MINA pengar..

Går grinig därifrån.....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men nu är du dålig på inlägg i think ;P Ge mig nå att läsa! Uppdat dagligen fröken mårtensson ; )

2009-01-20 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0