Sjuk....

Men idag hade jag ingen lust och vakna iallafall.. Kunde knappt prata,  och eftersom jag var täppt i både näsa och hals så underlättade ju inte andningen heller,suck.
Låg i sängen och yrade bra länge, tills alvedonen började värka..
Då tog jag en dusch, som fick mig känna mig fräsh i en kvart iallafall, sen började man svettas och frysa om vartannat, och huvudvärken satte igång och hamra för fullt...
Idag är det ju "fettis" dagen så att fika semla är ju ett måste.
Jag och Mikaela myysfikade nere på Tewes innan handlingen...
Semla var ingen höjdade i år heller, gillar det ju inte ens, kunde lika ätit något annat, men ska ändå varje år envisas jag med att testa...
Hann bara komma innanför dörren hemma igen så var jag helt slut i kroppen..
Magnus kikade ut på en kaffe..
En kall handuk över pannan, satt man med i högsta högg.
Fröken Nettson & Akillez kom ut dom med :)

Sen har jag suttit i telefonen med en vän som också är riktigt sjuk idag, och hon pratade om termometer och kvicksilver, haha. Men visst vart det komiskt allt :)

Nu tänker jag lägga mig och kika på filmen som jag tankade hem igår, verkar vara helt ok :)
Sova läre man väl inte lyckas med inatt heller antar jag eftersom man knappt kan andas när man ligger ner, suck.

Imorgon borde jag ju stå å hoppa utanför apoteket när dom öppnar och köpa mig en riktig dunerkur så ja blir frisk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0