Friday....

Har varit och hälsat på Sara och Melker idag :)
Sara har möblerat om i vardagsrummet, det vart jättefint!
Sen har "Jonnas skrållan" kommit och hälsat på.
Alltså det är Frida, Mikaelas lilla halvsyster..
Hon bor nu i Gävle, men kom upp med tåget.
Så hon ska spenderar helgen med oss, jätteroligt!
Vi tänkte åka på badhuset, sen hoppas vi på finväder så vi kan ha en myysdag i pulkabacken och grilla :)
Tänkte åka bort till Alirs öga, så hoppas det är mycket snö där!
Nettan kom över på kaffe ikväll med, längesen nu gumman!
Alltid roligt och surra över en kaffe och cigg :)
Mikaelas vän Johanna ska även sova över, så det har varit fullfart här ikväll,tihi..


Nu ligger jag i sängen och somnar antagligen vilken sekund som helst, och Frida ligger bredvid och sjunger Lejonkungens hakona matata låten,hihi såå sööööt hon<3

Skönt med helg igen, behöver inte ställa klockan på ringning, me like :)
Snälla, komigen låt det vara soligt och fiiint heeela helgen, please!

Akilliz, my man ligger utannonserad på blocket *fäller en tår*
Hoppas han kommer till ett bra hem, för han ligger mig varmt åt hjärtat!

Tänker mycket på Molly också, hon kommer alltid vara min bäbis. Saknar henne otroligt mycket!
Hon ligger mig närmast hjärtat och så kommer det alltid att vara.
Hoppas hon kommer och hälsar på snart :)
Hon fyller förresten år snart, undrar vilket datum det var? hmm...Meh, hur kan jag glömma det?

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0