Doggyvakt

Inatt har jag varit doggyvakt åt AKillez.. Nettan har sin första dag på jobbet i Gävle, hoppas det går bra!
Har precis kommit hem nu, shit vad tiden gick fort, jag och syster gick på morgonpromenad och den varade i två timmar...Akillez fick även vara lös vid ett tilllfälle o springa lite, kasta snöbollar åt honom.
Vart lite osäker om jag skulle våga ha honom lös utifall han fick för sig att sticka och inte lyssna på mig, men det gick galant..Duktig kille det där :)
Nu äter jag frukost, och ska strax ställa mig i duschen, skööööönt.
Återkommer...








On the day....
Akillez leker med en tennisboll... Har pimpat den, haha.
Gjort hål i den och stoppat i godis så han får rulla den så godiset kommer ut, bra för tänkandet....
Magnus kom förbi och drack en massa kaffe och surrade...
Stackars han..Hände en liten skoterolycka så nu går han med nackstöd...
usch....





Nu vore det bra att åka och handla lite...Ska ringa syster så jag får sällskap i affären :)
Akillez tycker om att åka bil han....:)


Kommentarer
Postat av: Billy

Söt hund. Men det hade ju varit lite bättre med en söt Jonna som man kunde beundra? :)

2009-02-04 @ 23:33:41
URL: http://randyfilms.blogg.se/
Postat av: Henke



Jonna är världens sötaste



//Henke

2009-02-04 @ 23:42:00
URL: http://www.exet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0