...................








Det är såå myysigt med småtroll :)
Här ligger jag och vilar med min vän Emmas stolta skatt Isak.
Hon är nu hemma på besök i Sverige, så det är kul att få träffa henne och barnen.
Just föt tillfället är hon hemma hos hennes pappa och hälsar på i några dagar, men snart kommer hon tillbaka till mig innan hon reser hem till Norge igen.
Ska bli underbart att få myysa lite med lilltroll igen!

Idag har jag och mina systrar vart till Järvsö och grattat pappsen som fyller 60år.
Vi var iväg och åt på ett jättemyysigt ställe.
Finns många smultronställen i Järvsö!



När jag kom hem så luktade hela lägenheten nybakta pepparkakor, och alldeles riktigt, Mikkis och hennes pappa hade bakat pepparkakor tillsammans, och jättegoda var dom.
Sen har Mikkis även pyntat några mandariner med nejlikor.
Och pepparkakshuset står på plats :)

Idag har jag även piffat till min blogg, känns som om den behövdes ett litet ansiktslyft.
Och jag vart jättenöjd med resultatet, bättre än förväntat.

Soffläget har aktiverats och kommer hållas fram till Sleepmode tar över, vilket inte borde ta sådan lång tid.
Imorgon är en ny dag. Nya möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Tessie

Jaa, och lilla fjuttiga norrköping är ju efter lixom :/ så segt! Men jag ska köpa en egen stång och en dvd och lära mej lite hemma.. sen när dom har fixat kurser i Norrköping så står jag först i kön ;) hehe ;p

Men gud va kul.. har du lärt dej mycket?? Är det jobbigt och svårt eller fastnar det i huvudet direkt?



Kram!

2009-12-02 @ 00:00:05
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0