Weekend

Mysigt arbetspass med Ywonne i fredags kväll.. Tror det var sista schemalagda kvällen vi hade tillsammans nu för denna sommar.  Lite trist tycker jag för vi jobbar så grymt bra tillsammans :D
Eftersom Emelie skulle ut på turne med min bil fick hon så snällt komma och plocka upp mig efter jobbet.
Sagt och gjort... Åkte vidare hem till hennes mamma och satte oss på altanen med en god drink.
Äntligen helg.... Sköntskönt. Satt länge o bara pratade..Var ju ett tag sedan vi träffades nu med så klart det var dags för lite uppdatering liksom ;)
Vart riktigt kallt ute så vi bestämmde oss för att få tillbaka kroppstemeraturen i bastun istället.
Å det kan jag juh säga att den fick vi ju snabbt upp o lite till, blodet kokade ju nästan :P
Riktigt svettigt och riktigt skönt!
Som vi såg ut, kunde jueh knappt andas i den hettan så båda satt med händerna för ansiktet o chippade efter andan och skrattade så vi kikna sammtidigt som vi slevade på vatten på stenarna för ÄNNU mer hetta.
En kall dusch har nog aldrig varit så uppskattad tidigare...
Idag klev vi upp tidigt,, Emelie skulle in och gadda sig och denna gång var det ögonbrynen.
Det gick ju riktigt bra (kanske för att jag var snäll och höll handen under tiden) och riktigt snyggt blev det med.
Funderar på att göra detsamma själv..
Åkte vidare till syrran och fick massage av hennes kille. Han är riktigt duktig!
Fast att bara ligga på massagebänken var ju liksom skönt just då, hade något ont i ryggen.
Men nu känner man sig som en ny människa :)
Käkade sedan tacos, gött!
Sen ringde Mikkis och saknade mamma och ville komma hem.
När jag skulle åka kom Emelies söta William fram och vile följa med Jonna hem.. Måste följa med Jonna hem.
Och vem kan motstå denna söta unge?
Klart han fick följa med...
Hem och tände ljus medans barnen gick till lekparken en stund.
Efter ett tag kom även Emelie så vi satte oss ute i regnet med the och pratade vidare.

Lugn och skön helg. So far so good.



    

     Bilden som togs innan vi entra bastun. Trött och sliten..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0