RacerJonna

Ja, det kanske är dags för en uppdatering här :)
Sen sist har jag lyckats med att köra fast i Vannsätter, ja men vem trodde att det inte skulle gå att åka där liksom?
Jag tyckte det gick skapligt tills jag verkligen satt fast. Ooops, ringer väl Thörna då..

Thörna: Heej Jonna..
Jonna:  Ehhm, jag har kört fast.. i Kallkällbacken..
Thörna:  Men säg inte att du har försökt köra bil i Kallkälla!!?
Jonna: Joo
Thörna: (skrattar)
Jonna: Men det gick faktiskt bra en stund :)
Thörna:Jag & Jonas kommer...


Det räckte inte, utan han som skulle ta en promenad med hunden fick hjälpa till, sen kom Staffan & jonzing med.
Ahh Nettan var också duktig och knuffade på, själv stod jag och filmade :)

Eftersom jag inte är nå vidare teknisk så lyckas jag inte överföra den...

Dagen efter skulle jag köra Micke, Sofie, Madde och Angelica på fest. Och när jag kom runt gatuhörnet började alla skrika där bak, en aning irreterande ja!!
Fast bilen var stor som en hummertruck så bara såg jag inte den, hallå, det gick ju bra ändå :)




Nu är det dags att kliva ner till tvättstugan. ciao!

Ah men just ja, lyssna och njuuuuuut :D


Kommentarer
Postat av: Frida

sv, Fick du hem en rakhyvel eller? :P

2009-04-08 @ 23:07:44
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0