Life is a highway...

Igår så skulle jag och Emelie åkt till Stockolm men det blev ändrade plander, så i sista minuten så åkte vi till Gävle ist..
En aning less på E4an just nu, haha.
Aja väl frame i Gävle så hade vi 15min på oss att byta om, sminka oss mm innan taxin skulle komma, och ja det blev en aniing stressigt. Jag och Emelie spottade o svor åt varandra efttersom vi hade såå bråttomt, haha.
Det blev Goya iallafall. Stället var väldigt litet men OK musik där. Kunde vart liiiite bättre dock ;)
Dansa det gjorde vi med, het svettig efter att stått och pumpat på i flera timmar.
Mcdonalds och hemfärd sedan...
Haahaa Emelies fötter alltså var alldeles blåa, och då skojjar jag inte heller.
Herregud vilka skavsår alltså. Stackarn kan inte gå idag.

Hos Sara nu.. Ska äta lite, återkommer!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg bild på dig. ;)

2009-04-28 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0