Söndag...

Nu börjar det bli tomt i huset, det står lådor överallt!
Mattias började köra gjejjer till sin lägenhet idag, får se om jag får tillträde till min lägenhet imorgon.
Känns lite konstigt ändå, med alla vanor som kommer att brytas.
Molly min ögonsten kommer jag att sakna fruktansvärt!
Just det, är nu ägare till en Audi, så nu är jag med bil igen :-)
Igår var jag & Karin och utförde en motortvätt på den.. Den fick även en heltvätt när det var klart.
Sen bestämmde vi oss för att (åter igen för mig) besöka det gammla dårhuset i Norrfly som ligger i Kilars.
Ett riktigt läskigt ställe som är värt ett besök!
Det här är ett kort som jag tog första gången jag besökte stället, kan ni se?






Här är också en liten spökflicka som sitter hopkurad, bilden är det inte jag som har tagit.





Vid tangnenterna vid en ny Asus X71SR sitter jag nu och skriver :-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0