Tredje gången gilt....

Hej folket :)
Jonna är fortfarande vaken hon..Otippat va!? haha
Ikväll var jag till spökhuset i Norrfly för tredje gången, och det var fortfarande lika läskigt.
Tog lite kort med.
Sen bar det av till Max för att äta lite...mmm chili cheese :)
Kom hem och då kom fylle casper och ville ha rök-sällskap, haha lite full han!
Har nyss pratat med Nettan, hon var tydligen full hon med.
Hörrö Nettan, bäst för dig att du inte ligger bakis imorgon för imorgon skulle det vara gott med någon cider :)
Fan klockan är över 04 och jag ska jobba kl 13 och har lite ärenden att uträtta innan, som en tripp till gymet tex.
Lånade Nettans vågtång idag med, tack gumman!
Känner mig "naken" med platt hår nuförtiden så det är väl dags för mig att åka och köpa mig en egen vågtång.
Tycker själv att det blir väldigt fint, skulle kanske permanetna mig lite lätt men risken finns ju att man blir besviken, vågar man själv håret så får man alltid ett bra reultat, och sen kan man ju välja om man vill ha det rakt med :)
Haha lite kul är det ju när man kollar tillbaka på gamla kort och tänker, men guud hur ser jag ut, kolla frillan..
Om några år tänker jag väl tillbaka och funderar på varför jag skulle se ut som en gammal kärring eller något likande Hahahaha.
Godnatt svenska folket :)

aaa just det, gjorde Bollnäs idag med syrran, haha! Vi såg ett spel i en affär, typ som buzz, man håller i ett varsit handtag och den som trycker sist är det synd om =) den får en stöt.. Haha var ju tvungen att testa om det funkade och vem fick värsta elchocken då om inte Jonna själv, någon måste ha ändrat om läget och ställt på extremt för jäklar vilket smärta!
skrek ju till lite lätt sådär av smärtan, när en tant kikar fram bakom en hylla och frågar: - Gjorde det ont?
haha... Den fick följa med hem som en julklapp, den går ju faktiskt att justera den till en lite mildare nivå med.
Och kul är det ju, för den som är snabb =)

- Nettan, lira lite GH någon kväll kanske?? så bra som vi är på det kanske vi skulle starta ett band ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaa aaa står du för trummorna durå? ; O

Fest ikväll gullet! jiiihoooo

2008-12-20 @ 06:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0