Jag har aldrig...

...Eller jo det har jag juh, haha!
Hämade upp fröken Nettson och sen bar det av till my place.
Väl hemma blandades det snabbt iordning drinkar :D
Körde spelet: Jag har aldrig..
Jösses vad glaset blev tomt fort, skåååål ;-)
Micke joinade oss där en sväng han med.
Sen blev vi fyllehungriga så M körde oss till Statoil...
Där inne möttes vi av en högljudd tjej..
Hon vänder sig om och tittar på mig :
- Meen heej Jonna, vad längesen. Känner du inte i mig?
Jag: Öhh nää
- men jenny Rosén...Jonzing? Ringer det några klockor?
Jag: ööh nää
Hon lutar sig fram och viskar.. Men en kronors Eva...
Jag: skrattar.. Haha va!?!?!
-  jaaa?
-Jag: haha neej men det lät ju väldigt kul iallfall.

Tjejsnack blev det iallafall ikväll, och det är ju alltid lika trevligt det :D

Lite bilder från kvällen....


             

             




Idag är man lite klen... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaaa klockren kväll gumman!

2008-12-21 @ 16:08:20
Postat av: Anonym

Snygg "Kennet" Micke gjorde. =)



Kram Elin

2009-01-13 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0