En seg Lördag.....

Jag är typ hur jävla seg som helst idag.....
Var till Nettson och drack kaffe idag, göttans.
Då ringer syster som har tandvärk, aa men ja kommer snart, dags att dra till jouren.
Sitter och väntar i en evighet, är inte det lite konstigt eftersom det var TOMT där inne?
Trött som man är lägger man sig på britsen och vilar lite, haahaa.
När läkaren kommer proppsar jag på att hon borde få lite starkare grejjer, ge henne lite morfin ;D
Läkaren tyckte inte jag skulle kräva det eftersom jag kunde vara knarkare då...
Haahaa, nyss lät medicin och TANDVÅRD och vet vad som lindrar.
Nejnej, någon knarkare kommer Jonna aldrig bli, det kan jag garantera er!
Det hela slutar med att hon får en brustablett, som trodde hon skulle svälja,haha...
Nej, fia du ska dricka en morfin-drink :D

Just nu är jag doggyvakt åt Nettans Akillez...
Han ylaaaaaaar som tusan och försöker gräva sig ut......
Skrikit mig hes åt honom nu...haahaa

myystiska blåmärken har jag fått på benet med...suck
Är man klantig eller vad??

Fan att man missade style igår i Bollnäs då.. Hade vart kanoonkul!
Nästa gång, promise ;D

Näe , kanske man ska dra en film?
Inga spännande realiser hade det kommit heller. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0