Äntligen..

..Så är jag klara med dom resterande uppgifterna, dom ska lämnas in imorgon.
Får väl se om jag behöver komplettera..
Imorgon ska jag in på Faxe o köra ett pass, jajjemän nu är det dags!
Sen blir det kanske skogen med Nettan o vovvsen.
Vart på en natt-kaffe hos Nettan, och hon hade Molly där..
Åååå såå roligt att se min bäbis igen, det är fruktansvärt vad jag saknar henne.
Imorgon kväll ska jag sitta i söderalakyrkan och titta på Mikaela och den resterande kören som ska ha luciatåg.
Myysigt!
Herregud, julen närmar sig med stora steg.. Vad fort det går.
Hoppas det blir samma väder på julafton som det var idag, stora fina snöflingor dalade ner...
Mysigt när det snöar!
Dags att sova nu, godnatt sverige!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0